ورود به حساب ثبت نام جدید فراموشی کلمه عبور
برای ورود به حساب کاربری خود، نام کاربری و کلمه عبورتان را در زیر وارد کرده و روی «ورود به سایت» کلیک کنید.





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





نمایش نتایج: از 1 به 7 از 7
  1. #1
    تاریخ عضویت
    2015/04/20
    نوشته ها
    5
    0
    همراه

    پیش فرض مشکل با حک دستگاه لیزر

    سلام دوستان
    من دستگاه لیزر پرفکت دارم و تیوب رسی z2که اسما 120 وات هست
    با حکاکی مشکل اساسی دارم
    مثلا فایل و ان یکاد رو می زارم برای حک با فرمت tiff فاصله خطوط هک 0.01 میزارم ولی بازم یه قسمتایی رو نمی خونه توی دستگاه و کامل حک نمی زنه توی پیش نمایش دستگاه هم به همون صورت ناقص نشون می ده
    نرم افزار هم laser work هست
    فاصله خطوط کمتر بهتره ولی باز هم کامل کلمل نمی خونه ضمن اینکه برای یه تابلوی 20*30 حدود 4 ساعت وقت می بره
    خیلی ممنون می شم کمک کنید و تجربیاتتون رو در اختیار بزارید واقعا گیرم....
  2. #2
    تاریخ عضویت
    2015/04/20
    نوشته ها
    5
    0
    همراه

    پیش فرض

    یعنی هیچ کس نمی تونه کمک کنه به من؟؟؟؟
  3. #3
    تاریخ عضویت
    2015/05/11
    نوشته ها
    4
    1
    همراه

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط archiciv نمایش پست ها
    یعنی هیچ کس نمی تونه کمک کنه به من؟؟؟؟
    سلام اینکه گفتی بعضی جاها رو حک نمیکنه بخاطر اینکه بعضی از نقاط طرح بسته نشده از بسته شدن خطوط مطمئن شو
    اینکه زمان حکاکی طولانیه دو راه به نظرم میرسه اول اینکه سرعت ببر بالا وبا قدرت لیزر جبرانش کن دوم اینکه اگر فاصله هست بین جاهایی
    که میخواهی حکاکی کنی هر قسمت را رنگ جداگانه بهش بده تا از تردد بی مورد هد جلوگیری کنی ....
  4. #4
    تاریخ عضویت
    2014/05/06
    نوشته ها
    6
    1
    همراه

    پیش فرض

    اون قسمت هایی که حک نمیشه باز هست
    باید کل کلمات اون طرح بسته باشه
    اگه با کد کار میکنید باندری کنید
    اگه با کورل کار میکنید ولد یا بازم باندری کنید
    بعدش خروجی بگیرید به برنامه لیزر دستگاهتون
    موفق باشید
  5. #5
    تاریخ عضویت
    2015/06/29
    نوشته ها
    1
    0
    همراه

    پیش فرض

    سلام به دوستان . من یه دستگاه سی ام ا 1390 یومینگ دارم . یه متن به اندازه10 در 8 سانت رو میخوادحک بزنه نیم ساعت طول میکشه . مخصوصا موقع حک زدن کادر دور. چگونه میشهاین زمان رو کم کردو کاری کرد که تو حرکت افقی از سر تا ته کار رو باهم حک کنه به جای اینکه مثلا اول کادر بزنه بعد نوشته های دتخل رو ؟
    لطفاراهنمایی بفرمایید. ممنون
  6. #6
    تاریخ عضویت
    2014/05/06
    نوشته ها
    6
    1
    همراه

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ahmad13540502 نمایش پست ها
    سلام به دوستان . من یه دستگاه سی ام ا 1390 یومینگ دارم . یه متن به اندازه10 در 8 سانت رو میخوادحک بزنه نیم ساعت طول میکشه . مخصوصا موقع حک زدن کادر دور. چگونه میشهاین زمان رو کم کردو کاری کرد که تو حرکت افقی از سر تا ته کار رو باهم حک کنه به جای اینکه مثلا اول کادر بزنه بعد نوشته های دتخل رو ؟
    لطفاراهنمایی بفرمایید. ممنون
    برای کمتر شدن تایم حک اورلپ رو بیشتر کن تایمت میاد پایین
    برای مورد دوم هم راهی نداره چون برنامه بر اساس تفکیک رنگ کار میکنه و فاصله بین دو خط یک رنگ رو حک میکنه
    موفق باشید
  7. #7
    تاریخ عضویت
    2015/08/08
    نوشته ها
    11
    4
    برای ما عزیزه

    پیش فرض

    اینکه گفتی یک تابلوی 30x20 رو 4 ساعت وقت میبره به این خاطر است که تو تنظیماتت سرعت حرکت محور Y را 0.01 گذاشتی اگر بجان آن 0.1 بزاری خیلی سریعتر تمام میکنه و کیفیت حکاکی هم خوبه
نمایش نتایج: از 1 به 7 از 7

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •