نمایش نتایج: از 1 به 7 از 7

موضوع: مشکل با حک دستگاه لیزر

  1. #1
    همراه
    [ ]
    تاریخ عضویت
    2015/04/20
    نوشته ها
    5
    میزان امتیاز
    0
    Array

    پیش فرض مشکل با حک دستگاه لیزر

    سلام دوستان
    من دستگاه لیزر پرفکت دارم و تیوب رسی z2که اسما 120 وات هست
    با حکاکی مشکل اساسی دارم
    مثلا فایل و ان یکاد رو می زارم برای حک با فرمت tiff فاصله خطوط هک 0.01 میزارم ولی بازم یه قسمتایی رو نمی خونه توی دستگاه و کامل حک نمی زنه توی پیش نمایش دستگاه هم به همون صورت ناقص نشون می ده
    نرم افزار هم laser work هست
    فاصله خطوط کمتر بهتره ولی باز هم کامل کلمل نمی خونه ضمن اینکه برای یه تابلوی 20*30 حدود 4 ساعت وقت می بره
    خیلی ممنون می شم کمک کنید و تجربیاتتون رو در اختیار بزارید واقعا گیرم....

  2. #2
    همراه
    [ ]
    تاریخ عضویت
    2015/04/20
    نوشته ها
    5
    میزان امتیاز
    0
    Array

    پیش فرض

    یعنی هیچ کس نمی تونه کمک کنه به من؟؟؟؟

  3. #3
    همراه
    [ ]
    تاریخ عضویت
    2015/05/11
    نوشته ها
    4
    میزان امتیاز
    0
    Array

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط archiciv نمایش پست ها
    یعنی هیچ کس نمی تونه کمک کنه به من؟؟؟؟
    سلام اینکه گفتی بعضی جاها رو حک نمیکنه بخاطر اینکه بعضی از نقاط طرح بسته نشده از بسته شدن خطوط مطمئن شو
    اینکه زمان حکاکی طولانیه دو راه به نظرم میرسه اول اینکه سرعت ببر بالا وبا قدرت لیزر جبرانش کن دوم اینکه اگر فاصله هست بین جاهایی
    که میخواهی حکاکی کنی هر قسمت را رنگ جداگانه بهش بده تا از تردد بی مورد هد جلوگیری کنی ....

  4. #4
    همراه
    [ ]
    تاریخ عضویت
    2014/05/06
    نوشته ها
    6
    میزان امتیاز
    0
    Array

    پیش فرض

    اون قسمت هایی که حک نمیشه باز هست
    باید کل کلمات اون طرح بسته باشه
    اگه با کد کار میکنید باندری کنید
    اگه با کورل کار میکنید ولد یا بازم باندری کنید
    بعدش خروجی بگیرید به برنامه لیزر دستگاهتون
    موفق باشید

  5. #5
    همراه
    [ ]
    تاریخ عضویت
    2015/06/29
    نوشته ها
    1
    میزان امتیاز
    0
    Array

    پیش فرض

    سلام به دوستان . من یه دستگاه سی ام ا 1390 یومینگ دارم . یه متن به اندازه10 در 8 سانت رو میخوادحک بزنه نیم ساعت طول میکشه . مخصوصا موقع حک زدن کادر دور. چگونه میشهاین زمان رو کم کردو کاری کرد که تو حرکت افقی از سر تا ته کار رو باهم حک کنه به جای اینکه مثلا اول کادر بزنه بعد نوشته های دتخل رو ؟
    لطفاراهنمایی بفرمایید. ممنون

  6. #6
    همراه
    [ ]
    تاریخ عضویت
    2014/05/06
    نوشته ها
    6
    میزان امتیاز
    0
    Array

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط ahmad13540502 نمایش پست ها
    سلام به دوستان . من یه دستگاه سی ام ا 1390 یومینگ دارم . یه متن به اندازه10 در 8 سانت رو میخوادحک بزنه نیم ساعت طول میکشه . مخصوصا موقع حک زدن کادر دور. چگونه میشهاین زمان رو کم کردو کاری کرد که تو حرکت افقی از سر تا ته کار رو باهم حک کنه به جای اینکه مثلا اول کادر بزنه بعد نوشته های دتخل رو ؟
    لطفاراهنمایی بفرمایید. ممنون
    برای کمتر شدن تایم حک اورلپ رو بیشتر کن تایمت میاد پایین
    برای مورد دوم هم راهی نداره چون برنامه بر اساس تفکیک رنگ کار میکنه و فاصله بین دو خط یک رنگ رو حک میکنه
    موفق باشید

  7. #7
    برای ما عزیزه

    [ ]
    تاریخ عضویت
    2015/08/08
    نوشته ها
    11
    میزان امتیاز
    1
    Array

    پیش فرض

    اینکه گفتی یک تابلوی 30x20 رو 4 ساعت وقت میبره به این خاطر است که تو تنظیماتت سرعت حرکت محور Y را 0.01 گذاشتی اگر بجان آن 0.1 بزاری خیلی سریعتر تمام میکنه و کیفیت حکاکی هم خوبه

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •